sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Nu e om să nu fi scris o poezie

Sub protecţia acestui dicton,m-am luat şi eu la joacă cu vorbele.
Îi rog pe poeţi să mă creadă când le spun că am simţul măsurii,adică nu mă iau în serios.Aşa că nu daţi,chiar dacă poate o să mai fac!Cine ştie ce mă va trece după ce voi fi citit tomuri întregi?...

Tulburare disociativă
Să fie ştiinţă sau artă?
Poezie,romantică sau proză-prozaică?
Echilibru binefăcător sau nebunie extatică?
Să fie vinovată pudoare sau exhibiţionism prefăcut?
Timiditate paralizantă sau îndrăzneală peste limitele bunului simţ,ale simţului comun?
Iubire servită la picioarele tale în tăvi de aur sau rugăciunile
către un Luceafăr ce nu se va coborî niciodată spre tine?
Să fiu Eu sau Celălalt?Femeie sau bărbat?
Şi,mai ales,împovărătoare libertate sau izbăvitoare încătuşare?
Şi ,nu în ultimul rând,fericire sau durere?
Dar poţi să alegi între ele?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu